select nicoline francine ingrid
  • We zoeken een nieuwe collega voor ons team Select

We zoeken een nieuwe collega voor ons team Select

Ben jij op zoek naar een functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheid, waarin je écht van betekenis kunt zijn? Bij Bosman & Vos krijg je de kans om te werken in een sector die volop in beweging is: het sociaal domein. Je werkt zelfstandig, flexibel in tijd en locatie, en maakt impact door de juiste professionals te verbinden aan organisaties die ertoe doen. 

We zoeken een nieuwe collega voor ons team Select – gespecialiseerd in werving, selectie en interim-management. Heb jij een scherpe blik, commerciële drive en hart voor mensen? Dan maken we graag kennis met je! Vorm 

Recruitment Consultant – Sociaal Domein (24-40 uur) Bosman & Vos - Remote/hybride werken 

Wat ga je doen? 

Als Recruitment Consultant ben je verantwoordelijk voor het gehele werving- en selectieproces van vaste én interim-posities in zorg en sociaal domein. Je voert zelfstandig procedures uit en hebt daarin een regierol: 

  • Je haalt opdrachten binnen en maakt offertes 
  • Je analyseert de vraag van de klant en schrijft aansprekende vacatureteksten 
  • Je voert de search uit, selecteert cv’s en voert gesprekken met kandidaten 
  • Je stelt kandidaten op een onderscheidende manier voor 
  • Je begeleidt opdrachtgevers tijdens de gespreksrondes 
  • Je adviseert over de uiteindelijke keuze en rondt het traject professioneel af 

Daarnaast onderhoud je actief contact met zowel kandidaten als klanten én houd je je eigen administratie bij. Denk bij recente opdrachten aan functies als manager bedrijfsvoering in de ouderenzorg, manager primair proces in de jeugdzorg of interim-manager in de GGZ. 

Naast werving en selectie is er de mogelijkheid om opgeleid te worden om assessments af te nemen met Personality at Work. Een wetenschappelijk bewezen onderzoeksmethode voor persoonlijke en professionele ontwikkeling, loopbaan-vragen en selectievraagstukken. 

Je werkt in een klein, hecht team van twee adviseurs, een freelancer en een partner. We werken hybride – vanuit huis, bij de klant en soms op een afgestemde kantoorplek. We zoeken elkaar geregeld op (ook digitaal) om te sparren en samen te werken aan de beste oplossingen voor onze klanten. Vorm 

Wie ben jij? 

Je hebt een scherp analytisch vermogen, een groot hart voor maatschappelijke thema’s en je weet hoe je relaties opbouwt en onderhoudt. Jij bent: 

  • Een ervaren consultant (minimaal 3 jaar) bij een werving & selectiebureau, of 
  • Een HR-adviseur of recruiter met ten minste 3 jaar ervaring 
  • Bij voorkeur academisch opgeleid – je studierichting vinden we minder belangrijk dan je ervaring en persoonlijkheid 
  • Iemand die zelfstandig werkt, maar samenwerking niet uit de weg gaat 
  • Resultaatgericht, proactief, leergierig en kritisch op een constructieve manier 

Je past goed bij ons als je graag écht het gesprek aangaat, snel kunt schakelen tussen de rollen van adviseur, expert en regisseur en volwaardig wilt meedraaien in ons bureau. Vorm 

Wat bieden wij jou?  

  • Een uitdagende en afwisselende functie met ruimte voor eigen invulling 
  • Een jaarcontract met uitzicht op verlenging 
  • Salaris tot max. € 6.699,77 bruto per maand (afhankelijk van ervaring) 
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden 
  • Laptop en mobiele telefoon 
  • Flexibiliteit in uren (24 – 40 uur per week) 
  • De mogelijkheid om door te groeien naar partner 

Over Bosman & Vos 

Bosman & Vos is een middelgroot adviesbureau (sinds 1994) dat werkt voor organisaties in het sociaal domein (zorg, welzijn, overheid) en andere non-profitinstellingen. Onze kracht zit in de combinatie van scherpe analyses, pragmatische aanpak en oprechte betrokkenheid. 

Wij ondersteunen organisaties bij leiderschap, strategie, samenwerking en het vinden van de juiste mensen. We begeleiden fusies, adviseren over marktontwikkeling, geven leiderschapstrainingen, en zetten interim-managers in waar nodig. Alles met het doel: organisaties en hun mensen sterker maken. 

Ons bureau staat bekend om de prettige werksfeer, transparantie, professionaliteit en een gezonde dosis humor. 

VormBenieuwd of dit bij je past? 

Neem contact op met Ingrid Venekamp via 06 – 51310950.  Reageer op deze vacature 

Terug naar het overzicht

Deel deze pagina in uw netwerk

Wat we schrijven …

Wij zijn blij met onze nieuwe collega Janna van Belle!

Sinds begin deze maand versterkt Janna ons team bij Bosman & Vos. Ze brengt veel ervaring mee op het gebied van beleid, organisatieontwikkeling en onderzoek.